Monday 14 April 2014

Produk Flamingo Anglers

Kami sudah mengeluarkan beberapa produk jenama FA setakat ini, bukan utk dijual kepada org ramai,kerana semua produk kami di buat dgn kaedah pra-tempahan.kami tidak menghasilkan tempahan siap dlm stok.Namun bagi sesiapa org awam yang benar2 berminat kami boleh uruskan utk anda.

Tshirt ekslusif yang pertama FA dgn logo pelbagai spesis ikan berwarna biru dtg dgn dua jenis lengan panjang(putih) dan lengan pendek(kelabu).Kami menempah baju ini dari Shah Alam kerana harga yang ditawarkan sangat murah.

Dengan fabrik cotton yg lembut ditambah dgn cetakan logo yang halus dan kemas.sangat selesa utk di pakai sehingga nampak "nipple" membuatkan org terpukau.

Pelekat ekslusif logo FA dgn saiz sebesar 6 inci juga datang dlm dua jenis.satu pelekat biasa dan satu lagi pelekat cermin utk kereta.Sangat cantik utk di lekat di tackle box dan begitu elegen bila di lekat di cermin kereta.


------------------------------------------------
Baru-baru ini kami telah menempah lakaran logo bangau pada mug yg di hasilkan oleh kartunis majalah Ujang iaitu Padi,kami mengambil kesempatan ini apabila beliau sedang membuat roadshow di Parkcity Mall.
Kami menyediakan mug sendiri,beliau hanya menawarkan khidmat melukis menggunakan marker khas.Lukisan beliau amat cantik.Padi juga merupakan seorang pemancing,kami bertukar2 cerita tentang memancing sambil beliau menghabislan "art work" beliau di atas mug.


Projek kami seterusnya adalah baju ekslusif limited edition logo bangau..yang dalam proses tempahan,bagi sesiapa yang berminat boleh berhubung dgn boss kami di talian +60 16‑852 4258

Fishing For Life!

No comments:

Post a Comment

About Us

Recent

Random